Ledig

Idag är jag ledig. Då sker alla måsteting såsom tvätt och städning. Skall försöka klämma in en julshoppingrunda och promenad också är det tänkt. Dagen började mindre bra med att tvättmaskinen inte fungerade. Tur att den andra gjorde det. Detta är andra gången jag felanmäler samma maskin. Suck. I alla fall så jag var jag på julbord med jobbet på Mårten Trotzig igår. Dom hade ett lite annorlunda julbord med maten utomhus (!). Nu förstår jag varför dom klarade temperaturtestet i tidningen....Allt var iaf supergott och jag fick äntligen mitt revbenspjäll och rödbetssallad! Dom hade en hel del andra spännande grejor även som grisfötter och limesill.
Nej, nu är det dags att ta tag i dagen!
Såhär såg det ut för ett år sedan

Kommentarer
Postat av: emma

:(

2010-12-23 @ 08:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback