Åhléns och en viss bloggerska

Jag skulle alltså ut och handla julklappar igår. Det slutade såklart med att jag kom hem med några. Men det värsta var nog när jag var inne på Åhléns (åhléns är inte bra för mig) och såg att väskan som jag gick miste om i våras hade återuppstått!! Kunde inte hålla mina fingrar borta fastän jag för några veckor sedan köpt en annan. Åhléns som var det absolut värsta jag visste när jag var liten, tillsammans med IKEA. Mamma hade en tendens att aldrig bli färdig på dom två platserna och jag börjar sakteligen förstå varför. Åhléns City ska vi inte ens snacka om. Jag är överlycklig över min lilla väska, samtidigt som ångesten över lite väl mycket spenderade pengar på väskor dom senaste veckorna. Tur är väl att jag inte shoppar Mulberrys hit och dit. Det hade väl ändå varit en dröm att få en sån. Men dit ska vi inte gå. Hoppas jag då för min egen plånboks skull.
Ytterligare en grej inträffade när jag var på Åhléns, jag såg Kissie. Tycker det är lite hemskt att jag ens vet vem hon är men fick en smärre chock när jag nästan sprang in i henne. Lite svårt att inte veta vem hon är kanske när man läser så många bloggar som jag gör. Och nej jag förstår verkligen inte varför hon är den mest lästa bloggen i Sverige (eller nått).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback