Strepsils

Tror Johanna har smittat mig för min hals gör också ont. Tur att jag har strepsils hemma. Annars hade jag en heldag med Johanna igår, eller i alla fall nästan. Började med att klippa mig hos en galen norrländska som envisades med att slita mig i håret konstant. Vet inte om jag är särskilt nöjd med resultatet heller men billigt var det! Dessutom är ju faktiskt det slitna borta nu och det är väl ändå det som är huvudsaken.
I alla fall åkte vi till Sigtuna och hämtade Johannas syskonbarn på dagis/fritids. Sen åkte vi hem och lekte barnvakter, jag ser tydligen ut som någon "häxan surtant" och annars suger jag på att rocka rockring. Men skoj var det innan vi drog kosan hemåt och käkade glass hemma hos Johanna (det är dags att köpa gymkort snart). 
I övrigt har jag inte ens börjat tänka på flytten ännu. Borde kolla IKEAs hemsida, skriva packlista (listor är bra) och framförallt packa ihop alla grejor som jag har här i Åkeshov. Jag antar att dom inte alls kommer att platsa i dom väskor och kassar jag bar hit det i. Suck.

Kommentarer
Postat av: Johanna

föllåt

2010-08-25 @ 18:26:10
Postat av: finne

vi tror mera på bafucin än strepsils! :)

2010-08-25 @ 18:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback