Studiedag

Varför ska det alltid vara kasst väder när jag är ledig? Eller ok, jag är inte ledig egentligen. Jag har STUDIEdag. Dagen har iaf spenderats med att handla och träna. Träningen var i sig en skräckupplevelse. Jag bestämde mig nämligen för att jag skulle upp på löpbandet igen. Där har jag nog inte satt min fot sen november tror jag och det var definitivt något som märktes. Efter en alldeles för kort stunds löpande mådde jag riktigt pyton och fick ett förmodat blodtrycksfall. Illa illa. Sen när jag nästan hade sprungit klart hoppar det upp en snubbe på bandet bredvid börjar han VÄRMA UPP i samma hastighet som jag tyckte jag SPRUNGIT. Kände mig grymt vältränad. Beach 2010 here I come...
För övrigt bor det en duva i skorstenen här tror jag bestämt. Den brukar väcka mig på morgonen med sitt eviga kurrande. Det låter som att den sitter precis utanför ventilen när den sätter igång. För det är väl inget annat som kurrar än duvor hoppas jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback