RAW Comedy Club

Igår var jag och använde min födelsedagspresent som jag fått av Johanna och Daniel. Det var en RAW comedy club föreställning på Göta Lejon. Helt fantastiskt roligt var det! TACK för en alldeles underbart rolig kväll!
Idag har jag mest hunnit med att göra en soppa som jag hittat på en blogg.
Min soppa
Originalet

Ganska likt ändå. Trots att jag inte ägde alla dom rätta ingredienserna eller följde instruktionerna till punkt och pricka. Klicka på "originalet" så kommer ni fram till receptet om ni är sugna.
Nu ska jag försöka släpa mig ut i solskenet och sen blir det plugg och tvätt resten av dagen. Till dom som undrar över min  nya header vill jag bara säga att jag var sjukt less på min förra och har bara snott ihop något tillfälligt. Risken är ju att den kommer att bli kvar i ca 1,5 år också, men det är i alla fall inte målet. Önskar jag kunde säga att jag bara fixade ihop den på några minuter. Så var nu inte fallet då jag bråkade en hel del med en hel rad program innan det löste sig.

Kommentarer
Postat av: Elin W

Jag tycker att din soppa såg mycket godare ut!!!

2010-04-25 @ 19:49:26
Postat av: Hanna

Man tackar!:)

2010-04-25 @ 20:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback