Egentligen

Egentligen borde jag gjort många saker idag. Har inte lyckats med mkt förutom middag. Smartskaftet jag bestämde mig för att tillverka räkrisotto. Inte ett litet projekt upptäckte jag efter en stund, jag gillar nämligen självlagande mat. Först nu känner jag att jag iaf har återhämtat mig från gårdagen. Har inte orkat föra över bilder eller något sånt ambitiöst. Vi var iaf på Solidaritet efter en mycket sen med trevlig och god middag. En stureplansklubb som inte var lika "brattig" som dom andra. Den fick helt klart godkänt och kanske är värt ett återbesök en gång i framtiden. Just nu funderar jag på om det verkligen var värt att spendera hela dagen inomhus eftersom jag inte orkat ta mig ut i solskenet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback