Zoolander

Yey, idag har det äntligen blivit helg! Det har inte hänt något särskilt på mitt "jobb" som dom kallar det här. Doktoranderna är i alla fall så himla trevliga, idag tog dom med mig på beteendeträning med råttorna, jag fick hälsa på zoolander (en råtta som är lite speciell) och kolla på celler. Bara för att dom tycker att det ser så tråkigt ut när jag bara sitter och läser hela tiden (och jag kan inte annat än att hålla med).
I kväll ska vi lyssna på ett band i St Kilda och imorrn blir det BBQ premiär på riktigt i vårt hus. Vi måste ju se om den fungerar. Däremellan hade vi tänkt klämma in lite shopping och Vic Markets. Får se hur det går helt enkelt!
Jag har förresten inga fler bilder på lager så det är verkligen på tiden att ta några fler!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback