Operation

Idag var det alltså dags för operation. Har aldrig sett en operation förut, än mindre än råttoperation. Hela 6 råttor opererades och imorrn är det dags för dom återstående 6. Hon som guidade mig igenom det är verkligen duktig och jag har i princip förstått allt som måste göras. Det var lite mer brutalt än vad jag hade tänkt mig, detta eftersom det är operation på huvudet/hjärnan. När vi så hade opererat några fick jag reda på att snart ska JAG OPERERA!!!! Tycker verkligen att det ser komplicerat ut och kan verkligen inte se mig själv göra det där. Därför tänkte jag att dom aldrig i livet kommer att släppa mig på det där. Ack så fel jag hade.
Efter denna intensiva dag var det raka vägen hem i spöregnet, byta om och dra ner på stan för sushi och drinkar. Riktigt trevligt men jag måste säga att jag känner mig ordentligt trött. Därför är det verkligen läggdags nu.

Kommentarer
Postat av: Enna

Snart kan du titulera dig hjärnkirurg :)

2009-09-17 @ 20:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback