Nectar lounge

Igår var drog vi som sagt ner på stan efter skolan. Det blev sushi och därefter nectar lounge.
Felicia och Sophie
Emma, Sara och Elyse
Nu orkar jag inte ladda upp fler bilder. Har försökt alldeles för länge och då lyckades jag bara få upp dom här tre. Blogg.se har något emot att jag är på andra sidan jorden tror jag, onaturligt sakta går det. Idag blev det alltså fler operationer. Nästa vecka ska jag tydligen få prova, tills dess ska jag se till att alla råttor mår bra, ge dom smärtstillande och väga dom så att dom inte går ner i vikt. Vi får ju se hur det går att hantera en bigg ass råtta utan att den smiter. Får nog lov att ta hjälp av någon.  För er som gillar bloggar förresten, glöm inte att rösta på Blog Awards 2009. Underbaraclara är min absoluta favoritblogg alla kategorier, så det är den som får bli årets blogg för min del, lätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback