Lucky

Idag har det varit fullt upp från morgon till sen eftermiddag. Det är som mina doktorandvänner säger, jag har gått från att göra ingenting till att göra hur mkt som helst. Men hellre det säger jag. Så idag har det varit alkoholutdelning på morgonen, beteendetester mitt på dagen och sen det viktigaste av allt att jag har fått operera en råtta hela eftermiddagen. Jag har som sagt talang för detta tydligen, trodde att det var nybörjartur men det gick bra denna gången också (fast jag tror fortfarande det är nybörjartur x 2). Råttan fick till och med överleva den här gången och jag har numera döpt den till Lucky. Han var i alla fall gigantisk och tänkte vakna innan operationen ens hade börjat, men det ordnade sig tillslut. Så nästa vecka blir det 4 råttor till., puh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback