I'm doing alright

Jag har kommit på en ny strategi. Om jag skriver en rapport och använder "abolish, pavlovian, plasticity, reinstatement och aversive" tillräckligt många gånger så kommer jag att klara mig. Det är dom mest förekommande orden i mina artiklar. Det tråkiga är att jag bara kan koncentrera mig på dom orden när jag ser dom och glömmer bort vad artikeln egentligen handlade om. Dumt.
Annars har jag börjat skriva metoddelen på riktigt, har faktiskt gått bra idag. Måste vara den första dagen sen jag kom hit ärligt talat. Sen har jag även träffat min andra professor och tvingat honom att säga när jag egentligen ska få börja. "In the next couple of days" blev svaret, det har jag nu noga antecknat så nu får vi ju se hur det går med det.
Plattång inne på Nectar lounges toalett. 2 dollar så har du platt frilla sen.
Smidigt.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det var det bästa jag nånsin sett, när ska svenska ställen haka på?

2009-09-23 @ 21:34:05
Postat av: Hanna

Hehe, ja man kan ju undra?:) Tydligen ganska vanligt här!

2009-09-25 @ 02:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback