Helgen, fortsättning

Vi drog alltså på IKEA (ja igen) och köpte mer grejor. Man kan behöva så mkt där, som t.ex. decilitermått och skrapor.
Titta så trevligt
Senare på kvällen blev det förfest här innan vi drog ut i St Kilda. Emma och jag köpte en 5 liters dunk med rödvin, den var superbillig och smakade därefter. Men vi körde i alla fall på det australiensiska temat och bjöd på drickat på festen:)

Sophie och Annette
Jag och Emma
När det gäller skolan har jag fått reda på att jag antagligen ska operera möss nästa vecka i mitt ena lab. Jag fick titta på råttorna på film idag för att lära mej vad vi egentligen ska göra med dom och hur dom beter sig då, detta eftersom vi pysslar med beteendevetenskap (eh på råttor). Jag fick för övrigt en hel hög med artiklar dumpade på mig idag igen, trodde jag hade fått så att det räckte men icke. Vad jag ska pyssla med på mitt andra lab är än så länge lite diffust, annat än att jag vet att jag ska ge dom alkohol. Fortsättning följer på den alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback