Fredag

Idag är det äntligen fredag! Jag har suttit precis hela dagen och försökt läsa artiklar. Jag lyckas bara släpa igenom mej 2 stycken. 2 stycken på 8 timmar. Det är ganska dåligt jobbat. Eftersom jag har 2 projekt som ska bli till 1 försöker jag förstå dom enskilda projekten nu och det går sådär. Jag är ju aningens otålig och vill gärna förstå projekten på en gång. Men det går ju inte riktigt till så tyvärr. Det här med 8 timmars läsning om dagen är kanske inte heller det mest optimala. Känns som att man har tentaperiod typ.
I helgen blir det nog IKEA. Behövs köpas en del grejor till hemmet. Tar Emma med mej och far dit. I helgen ska jag ta med mej kameran även så att det blir lite bilder tagna, förhoppningsvis i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback