Flytt

Idag var det dags att åka till skolan och träffa mina labhandledare, fast det slutade med att jag bara träffade en av två. Men det var ju ändå någonting. Snubben som ska fixa mitt passerkort är spårlöst försvunnen och ingen verkar ha en aning om var han har tagit vägen. I alla fall fick jag en rundvandring på lab där jag fick se en hel massa råttor och får(!). Dom såg i alla fall ut att ha det bra även om dom som man förstår ingår i djurförsök. Jag fick i alla fall en lite bättre bild av vad jag egentligen ska pyssla med. Jag ska som tidigare nämnt delta i två projekt som på något mystiskt sätt ska vävas ihop till ett i slutändan. Förstår inte hur det här ska gå till egentligen. Allt är mest ett virrvarr just nu. Men jag fick en ny bunt artiklar att läsa (jag som ännu inte hunnit igenom dom jag fått) och imorrn ska jag slica hjärnor som jag sedan ska titta på och analysera. Mystiskt.
Emma och jag har i alla fall flyttat på riktigt idag. Blev två turer på spårvagnen, tur var väl att det finns en som går direkt från Rebecka till mig. Vi har försökt organisera upp det här hemmet lite ikväll, för det är verkligen rörigt. Mitt rum ser i alla fall ok ut nu. När vi som bäst håller på att fixa dyker min professor upp med en massa grejor åt mig. Han blev ännu mer chockad över att vi lyckats skaffa något så pass centralt och nära skolan. Cykeln skulle han fixa lite på innan jag kunde få låna den och nästa tisdag är jag och Emma bjudna på middag hos han och hans fru. Han är väl för söt ändå.

AFL-matchen häromdagen

 

 

Glasögonen var på (japp det blev äntligen en bild) och vi

åt den obligatoriska pajen och drack den obligatoriska ölen

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Pål

Tjenare jag slänger iväg skivan med posten idag. I utbyte mot den tjänsten vill jag se mer bilder!

2009-09-01 @ 15:47:05
Postat av: Ennaaaaaaa

Sötnosar! Och vad sommarblond Rebeckus är! <3 Många finska pussar

2009-09-01 @ 19:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback