Filminspelning

Idag när jag gick hem från skolan passerade jag en filminspelning. Såg mkt strukturerat och organiserat ut. Tyvärr hade jag ju inte min kamera med mig så klart. Så nu har jag lärt mig en läxa att alltid ta med mig kameran, vi får väl se om jag lyckas med detta. Annars har det varit en rätt meningslös dag, var och tittade till råttorna och dom såg alla ut att må prima. I övrigt har jag försökt traggla mig igenom artiklar och faktiskt börja ge mig på metoddelen. Alltid något.Sen har vi fått en ny medlem i vårt hus, Emily heter hon och är från Frankrike. Hon verkar jättetrevlig så det blir nog kanon det här!
katten äter igen




Kakaosupplementet i Australien (Emma:" fatta att bo i ett land utan riktig kakao!?")
Kladdkaka blev det i alla fall







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback