Massor med jobb

Lite dåligt med bilder nu på senare tid men jag har det rätt körigt på jobbet (som jag numera kallar det eftersom det känns så) just nu. Idag har det varit fullt upp och i morgon blir det ännu värre, ska vara där från ottan till sena kvällen. Nice. Så går det när man är "forskare" på heltid. Dessutom går det inte alls att ladda upp bilder hemifrån längre, vet inte vad det är som är problemet. Ska försöka få en lucka så jag kan göra det här i morgon inte för att jag har så många bilder att slänga upp men några ska jag nog ändå kunna leta fram.
Annars kan jag säga att Emma misströstar lite på jobbet när mössen inte vill visa dom resultat som dom hade tänkt sig på avdelningen. Men jag tror bestämt att det löser sig snart, fler operationer idag och i morgon kanske blir bättre resultat. Rebecka jobbar på som vanligt och hennes experiment går bra så nu ska hon även börja på ett annat, inte dåligt. Så numera är jag inte ensam om att ha 2 projekt, det känns genast bättre. 
För dom som undrar och har varit oroliga så kan jag berätta att Lucky mår finfint. Han har vägts och fått sockervatten av mig idag med smärtstillande i. Jag blir lika chockad varje gång jag ser honom eftersom han är så enorm. Men han är så snäll så snäll. Stor och snäll.

Kommentarer
Postat av: Emma

kan men inte få se en bild på lucky?

2009-10-01 @ 05:57:50
Postat av: Hanna

Ska försöka ordna det!:)

2009-10-02 @ 02:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback