Apoteksval

Blir inga bilder idag heller från helgen. Är supertrött efter denna dag. Har precis avslutat (som jag tror iaf) apoteksvalen, jag har valt alltifrån Uppsala till Ronneby i Småland. 132 stycken blev det tillslut, vet iofs inte om jag kanske måste lägga till fler. Håll tummarna riktigt ordentligt hårt för att det blir ett bra apotek i slutändan. Jag är inte alltför hoppfull kan jag ju tillägga. Men det blir i alla fall praktik vilket som, har jag bestämt. Tänker alltså inte vänta tills nästa termin bara för att få bra läge på mitt apotek. Nej, för nu vill jag vara färdigutbildad snart tack!

Kommentarer
Postat av: Åsa Nordahl

Hej Hanna! Håller tummarna, men blir det Ronneby hamnar du inte i Småland utan i Blekinge. Åsa

2009-09-14 @ 21:22:43
Postat av: Hanna

Hehe, oups. Ja så bra koll hade jag på Sveriges geografi:) Men Ronneby står verkligen sist av 132 valda apotek. Så det blir nog inte där i alla fall, för sån otur kan man väl ändå inte ha..

2009-09-15 @ 11:22:38
Postat av: kickan34

läste första / sista inlägget, e du typ veterinär i melbourne? !



:O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback