Ångestframkallande

Om 7 dagar ska jag ha bestämt mej för var jag vill göra min praktik. Var in och kollade på hemsidan igår och det hela känns mkt ångestframkallande. Jag har ingen aning ens om vad jag vill ha i första hand. Uppsala? Stockholm? Jag måste ju flytta alla mina saker till stället ändå liksom. Planen var nästan att välja Linköping och bo under Erikas säng eller något men hon flyr ju antagligen landet. Jag måste i alla fall ta tag i det där snart, usch.
Idag har varit en ickeproduktiv dag på mitt institut, förmiddagen ägnades åt att lyssna på förstaårsdoktorandernas tal. Vissa var riktigt riktigt duktiga! Andra blev ordentligt grillade med frågor efteråt. Jag skulle då inte vilja genomlida något dylikt. Tur att man bara har ett litet projekt.
Sitter och väntar på att Emma ska komma hem för sen ska vi dra iväg till min professor och hans familj på middag. Spännande spännande. Det som blir mest spännande är nog iofs om vi överhuvudtaget kommer att hitta dit.
(Mina bilder och text har en tendens att vilja åka ihop, ska försöka fixa det någon gång...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback