Utställning

Idag har jag varit på min egen välkomstlunch med mina kollegor. Annars har jag blivit gratulerad för mina operationsframgångar hela dagen lång. Kollade Lucky igår och jag har tydligen opererat bra. Mina handledare var verkligen helt överförtjusta och tycker inte att jag behöver öva mer. Eeehhh, efter EN råtta tycker dom att jag är fullärd. Jag lyckades övertala dom att jag åtminstone skulle få göra en till.
Helgen fortsatte iaf med en utställning med Emma Heck. Hon målade modeller med kroppsfärg och det var till och med en som ställde upp nästan helt spritt språngande naken.
Modig modell
Vi drack vin och kände oss väldigt kulturella



Kanske svårt att se, men ni kan ju försöka hitta människan i bilden




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback