Melbourne International Arts Festival

Hela dagen har bestått av hårt arbete för en gångs skull. Det har varit alkoholutdelande, vägande av en massa råttor och operation. Jag lyckades operera två stycken och min handledare 3. Imorgon blir precis som idag. Just nu är jag helt färdig. Här kommer lite bilder från the arts festival från i måndags Igår spelade jag fotboll med min institution, dom är med i en studentturnering och igår hade dom inga tjejer som kunde vara med. Det märktes att det var 8 år sedan jag spelade fotboll på riktigt, herregud. Idag gör sig detta även påmint genom grym träningsvärk, muskler man inte trodde fanns. Nu ska jag lyssna på Melissa Horns nya album (jag älskar deppig musik) och tänka på annat än skolan för en stund.


CBD


Några snubbar som slog på klockor



Fransmän som hänger i en lyftkran och samtidigt spelar instrument

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback