Spanish festival

Igår var vi till Chadstone mall. Jag har aldrig i hela mitt liv varit på ett sånt gigantiskt mall. Vi var där i 4,5 timmar och hann knappt igenom 1/3. Vår busschafför var en galen grek som för det mesta bara skrek ut obegripliga fraser i mikrofonen. Han blev sedan arg för att ingen lyssnade på honom.
Senare drog vi på spanish festival på johnston street. Vi hann lagomt köpa mat i ett av alla matstånden när det började ösa ner. Efter att vi mött upp några vänner på en bar bestämde vi oss ändå för att dra på bio istället. The boys are back blev det och det var en riktigt feel good movie.
Sen har det ösregnat alltsedan igår kväll. Jag blev ändå tvungen att dra till skolan och mina råttor. Efter denna 10 minuters cykelfärd var jag dyngsur. Så nu ska jag spendera resten av dagen inomhus med allt som ska göras här. VIktigaste av allt är dock uppsatsen.
Vi hittade yoga bear på vägen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback