Shoppingorgie


Idag hade jag ledigt från skolan! Det har inte skett många gånger i världshistorien. Därför begav jag mej till huvudstaden för att shoppa lite kläder, känns som det var evigheter sedan jag köpte nya kläder. Förutom i lördags då när jag köpte en klänning till min gamla klass examensfest, men den räknas knappt. Väl i huvudstaden sprang jag runt lite själv först innan Johanna mötte upp mej för en liten shoppingrunda + lunch. Jag som hade tagit med mej kamera och allt för att föreviga detta ögonblick, men det glömdes bort i allt snackande. Johanna köpte också lite kläder innan hon drog iväg för att jobba, men jag tog ju verkligen priset. Det gick verkligen utför efter att Johanna hade lämnat mej och jag blev tvungen att åka hem tidigare för att jag inte skulle göra av med mer pengar. Snacka om självkontroll. Så går det när man är fattig student och behöver kläder. Illa illa. Nu blir det inte mer shopping på väääääldigt länge. Det kan man ju i alla fall hoppas.

Glömde förresten säga att Rickard Olsson var på balen i lördags. Ja ni vet, den där snubben som haft bingolotto. Ingen aning varför han var på en studentbal, men han är ju trots allt från Gävle så han kanske var hedersinbjuden eller nått? Jag hälsade till och med på honom, men jag glömde säga att pappa hade haft honom i skolan när han var liten. Attans, hehe.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback