Skrivkramp



Det går lite segt med bloggandet för tillfället. Har lite skrivkramp tror jag. Händer inte så mkt heller, börjat en ny kurs om läkemedelets kvalittétssäkring och regulatoriska krav. Ni hör ju själva hur kul det låter. Shit, jag måste nog ta och börja skärpa mej och sluta klaga. Men det är faktiskt lite kul att klaga:) Annars är det fullt upp med kören då vi har vårkonsert på lördag. Märkte på repet i torsdags att jag inte kunde allt klockrent. Så det är bara att sitta hemma och öva själv till ljudfilerna på nätet. Men det ska nog gå bra. Idag blir det en tur till frissan även som verkligen är välbehövligt!! Jaha, det var allt jag kunde komma på idag. Får se om det blir mer nästa gång.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback