Städning och annat tråkigt


Idag var det dags att göra seminarieuppgifter. Första seminariet gick strålande om man jämför med det andra. Någon tyckte att det första var så himla lätt att dom fick lust att göra det senare 70ggr svårare. Hade tänkt gå på spinning idag men jag måste skicka iväg mail, fylla i blanketter och städa upp här. Städa ingår ju faktiskt i min dagliga rutin eftersom jag nog är bland dom sämsta i världen på att hålla ordning. Det tar ca 2 sekunder för mej att få det att se ut som en bombnedslag här. Inte dåligt alls måste jag ju erkänna. På två dagar har jag lyckats komma på två av mina största talanger här i livet. Inte illa :)

Glöm inte att kolla in bilderna från körhelgen här nedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback