30-årsfest


I helgen blev det 30årsfest på GH. Mycket trevligt folk och härlig stämning. Alla hade sitt egna hyllningsbidrag till Åsa som fyllde år. Blir lätt så när hälften av deltagarna var körfolk. Bidraget jag var med på var inte så förberett, fick lära oss det när vi kom dit. Men det gick över förväntan faktiskt, så det var skönt. Sen blev det dans hela natten och jag känner mej fortfarande sliten. Inga bilder blev det heller av den enkla anledningen att jag glömde kameran i Kattis bil. Jag skulle stolt visa upp att jag hade tagit med mej den för en gångs skull. Men där blev det även kvar.

Nu ska jag läsa en fruktansvärt tråkig artikel som vi ska inkludera i vårt PM. Hela 15 sidor ska Pm:et  vara på och jag fattar inte hur det ska gå till. Usch och fy.

 

 

Update: Nu har jag städat, putsat skor, fått iväg flera mail, duschat och ja allt annat för att slippa läsa denna förbaskat tråkiga artikel. Vem vill skriva ett PM åt mej?

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback