Sommarens första utgång


Gårdagskvällen bjöd på sommarens första utgång i söderhamn. Förfesten var nog ändå det roligaste även om kvällen inte blev så tokig ändå. Det hade nog också betydelse för den sega dagen idag på tönnebro. Jag hade tänkt lägga ut lite bilder som jag lyckades fota igår. Problemet är dock att mina grejor fortfarande är ouppackade och mitt rum ser ut som ett bombnedslag och därför är kamerasladden på vift. Att mitt rum verkligen inte ser klokt ut  kan bekräftas av min far som råkade öppna dörren till rummet idag och fick sig en liten chock.

Imorrn är det fortsatt jobb på tönnebro och jag hoppas att det blir mer att göra samt att mina fötter börjar vänja sig. Dom protesterar en hel del just nu. Tar några dagar innan man vänjer sig eftersom man som student oftast sitter på rumpan och inte använder sina fötter särskilt mkt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback