Pappa betalar


Märker att jag verkligen varit aktiv här på sistone. Jag skyller på att man har så mkt mer tid när man jobbar! Då slipper man det där pluggandet när man kommer hem. Underbart! 

Dessutom har jag blivit sjukt motiverad när det gäller matlagning! Letar recept som en galning på nätet. Det är så mkt roligare när man slipper tänka på att hålla ner kostnaderna. För här är det ju nämligen så att det är pappa som betalar :) Synd bara att jag oftast har tröttnat när det är dags att handla maten. För butiken ligger ju tyvärr inte runt hörnet. Planering planering. Sen har jag en fransyska som aktivt har försökt lära mej laga mat i en sisådär 4 år. Hon är mästerlig och jag är långt därifrån, men så länge det är kul kan man fortsätta!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback