Halsont


Helgen har passerat och det blev lite för många öl och lite för mkt sol för min del. Igår såg jag ut som en kokt kräfta och jag som nästan aldrig har bränt mej av solen i Sverige. Jag vet inte vad som hände ärligt talat. Kan kanske ha något att göra med att jag inte orkade pallra mej iväg och köpa solkräm i söndags pga alldeles för många öl kvällen före. Dessutom vaknade jag med ont i halsen, vilket ju inte alls passar just nu då min röst måste vara tipptopp på fredag. Då ska den nämligen användas som sånganförare på min gamla klass examensfest. Det blir nog otroligt skoj tror jag, så nu hoppas jag bara att min röst också vill vara med då. Annars kan det bli jobbigt.


Sitter just nu och väntar på finnen som snart kommer att anlända till Uppsala. Hela fyra dagar ska vi pola ihop, det kommer att bli alldeles kanon.

Nedan är lite bilder från helgens födelsedagsfirande.



Anna och Maria









Jag och Marie

Kommentarer
Postat av: Petra

mmmm tårtan såg sjukt god ut! :)

Postat av: Johanna

Fina linnet kom till användning ser jag :)

2009-06-02 @ 10:52:57
Postat av: Hanna

Petra: den var sjukt god:)

Johanna: japp, det var bra att du bestämde att jag skulle köpa det:P

2009-06-02 @ 14:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback