Flytt och tentor


Jaha, då hade man flyttat i regnväder återigen. Den här processen gick däremot lite smidigare än sist så det var skönt. Sen jag kommit hem har jag hunnit med att krama katten, packa upp (ok bara en liten del), valt tapeter, sett på lillebrors nya lägenhet,  lämnat släpvagn, hälsat på faster och kollat på division 6 fotboll i hällregn. Men har man inte tv6 så får man kolla på den fotboll man har tillgång till helt enkelt.

Nu har förresten alla mina tentaresultat kommit in och det här innebär att jag ALDRIG mer behöver skriva en tenta! Jippie! Imorrn är förresten början på mitt långa sommarjobbande. Hej å hå.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Grattis, vet hur skönt det känns att slippa tentandet. Ut och fira!

2009-06-11 @ 10:29:48
Postat av: Hanna

Haha, ja det kan jag tänka mej!:) Trots att jag har ett år kvar att plugga slipper jag ändå det värsta!

2009-06-11 @ 20:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback