AstraZeneca


Idag var vi på besök hos AstraZeneca i Södertälje. Detta innebar att bussen avgick från BMC 7.30 på morgonen. Väl där väntade namnskyltar, en macka + kaffe och tydliga instruktioner om det mesta. Vi satt i en väldigt bekväm föreläsningssal och lyssnade och lyssnade och lyssnade tills öronen nästan trillade av. Sen fick vi gratis lunch i deras snygga matsal, där vi hade reserverade bord och sen fick man lämna in maten på ett automatiskt rullband, haha. Jag var då helt fascinerad.   Efter lunch var det dags att lyssna lite igen, dock till lite mer lättsamma föreläsare tack och lov. Efter det var det fika. Känns som att jag bara har ätit när jag var där. Men det var helt ok faktiskt, trots att vi inte fick kolla på produktionen alls. Dom är ju lite hemlighetsfulla på det där stället. Minst sagt.

Nu väntar jag på finnen som är påväg hem från BMC efter att ha redovisat sitt examensarbete. Sen ska vi hänga lite med tjejerna från gamla klassen. Har ju inte ens träffat alla sen dom har kommit hem från sina exjobb!




Kommentarer
Postat av: finnen

aaaaaaaaaaaaaaaaah compeed.

2009-06-04 @ 15:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback