Huvudstaden


Underbart härligt med  mkt utomhusjobb sånna här varma dagar! Brännan blir väl inte den snyggaste men det får man ta. Imorrn bär det av till Rastaborgs pensionat i Ljusterö och så hinner jag se lite av skärgården innan det bär av till huvudstaden igen på fredag. Jag hänger där mkt nuförtiden! Inte alltför långa stunder däremot:)

Annars har det inte hänt mkt. Förutom att jag äntligen har lyckats leta reda på mina löparskor som sen lillebror har tvingat mej att använda. Träningsvärken var inte mild.

Ja just ja, bettskenan är hemma nu. Jag ser inte klok ut i den och kan absolut inte prata ordentligt. Tandläkaren tyckte jag kunde ha den dagtid ibland också. Don't think so. Sen fick jag världens fulaste ask att ha den i. Jag tycker åtminstone dom kunde ha kostat på ett snyggt etui när man lägger ner så läskigt mkt pengar på den där plastbiten. Den ser ungefär ut som en sån där ask som man hade maggot i när man pimplar, förutom att denna är rektangulär.

Här kommer några bilder från huvudstaden sen sist jag var där.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback