En dålig dag


Ruttet humör hade jag igår. Var inte så roligt att komma tillbaka till jobbet. Även om Felix var världens gladaste och sötaste. Det hjälpte inte. Tyvärr.  Vädret var kasst och jag var ruggigt trött precis hela dagen. Som vanligt är det mina nära och kära som får ta skiten. Kanske berodde humöret på att det dröjer många dagar innan jag är ledig igen. Ruskigt dålig planering från min sida då jag borde insett att jag faktiskt behöver ledigt ibland. Det är så skönt att det är sista sommaren med sommarjobb, efter 10 somrar är det snart över. Ofattbart. Problemet är att jag tycker redan att det borde vara över, jag tycker jag borde vara ledig redan nu. Inte sen. Dessutom visar det sig att det krånglar med visumansökan, inte skoj alls. Hoppas verkligen att jag hinner få visum innan jag åker. Annars vet jag inte vad jag ska ta mej till i höst.

Näe nu är det dags att rycka upp sig. Jag känner på mej att det kommer att bli en bättre dag idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback