Körfika


Nu har alla i vår gamla klass försvunnit och det känns tomt att dom är borta. Särskilt finnen då såklart. :(

Igår var jag en sväng till Jenny för att vi skulle baka till körfikat. Det blev två pajjade kakor innan vi förstod att det var något fel på ugnen. Den gräddade bara halva kakan. illa illa. Men kakorna i den andra ugnen överlevde iaf och är nog förhoppningsvis ätbara. Så jag fick åka hem och baka mer i min ugn senare. Men där lyckades jag med konststycket att läsa fel i receptet så man måste nog kalla det för fjärde gången gillt eller något. Fruktansvärt tröttsamt. Jag har aldrig misslyckats så totalt med bakningen någonsin. Nej, nu ska jag bege mej hemåt och städa upp i mitt rum eftersom både Johanna och Erika kommer i helgen. Skoj skoj ska det bli, precis som på den gamla goda tiden :)


Grattis mamma på födelsedagen!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman och tack för gratulationen!

2009-01-22 @ 15:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback