Semla och festgruppsmöte


Ja det var lite dåligt med uppdateringen här. Men efter att precis ha avslutat ett tentaplugg så är det dags för nästa. Först nästa onsdag är jag fri, ett tag i alla fall. I går var det dags för årets första semla. Provade nytt fik i Uppsala, eller bageri kanske man ska säga. Den satt fint även om illamåendet kröp sig på efter ett tag, var nog lite väl mkt grädde på den. Efter detta bar det av hemåt innan det efter en liten stund var dags att åka på festgruppsmöte med kören. Det drog ut på tiden och jag var inte hemma förrän sent. Just nu sitter jag och försöker reda ut ett fall innan föreläsningen idag inför vårt gruppmöte senare idag. Går väl sådär kan man tycka när jag istället beslutade mej för att skriva lite här.
På datorfronten går det lite framåt, nu har jag äntligen fått numret till verkstaden så att jag kan ringa dit och tjata. Alltid något. 5 veckors väntetid är lite att ta i tycker jag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback