Uppsats

Det är lite travelt/busy/insane för tillfället. Hade möte med mina handledare idag och dom tror att "det blir svårt, men du klarar det". Det var åsikterna jag fick. 2 mot 1, var inte lätt och jag förlorade stort. Jag har planerat in alla dagar förutom nyår då jag redan bokat en resa till sydney. Frågan är när jag ska skriva min uppsats för som det ser ut nu har jag 4 dagar. På 4 dagar ska jag prodcera 40 sidor, det blir ju lätt som en plätt. Min handledare är borta över jul och ska "försöka" rätta den så gott det går. Jag känner mej inte så överdrivet positiv för tillfället, så jag tror jag lägger ner uppdateringen för en stund. Tills jag har muntrat upp mig. Och det vette sjutton när det sker.
Vi kanske ses igen den 6:e januari när jag har lämnat in skiten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback