Panic mode

Sitter här och kämpar med diskussionen. Har kört fast lite så jag tänkte att det passade med en bloggpaus. I morgon bär det av till Sydney och jag hade önskat att jag hade hunnit lite längre med uppsatsen. Men så kan det gå. Har iaf lämnat in resultatet och hunnit få tillbaka det i alla regnbågens färger precis som vanligt. Fast diskussionen är ju ändå det knivigaste att försöka få ihop. 4 dagar har jag ju även efter Sydney men då ska jag även på något konstigt sätt sno ihop ett abstract och en poster. Postern blir nog inte särskilt snygg men för tillfället orkar jag inte bry mej om hur den ser ut faktiskt när vi ändå inte får betyg på den.
Så det var updaten på uppsatsfronten, annars har vi strålande väder här borta med 28 grader och imorrn blir det 34! Inte mkt av den solen jag får se, men jag hinner ta 5 min-pauser lite då och då!
Nej nu ska här göras sista rycket innan det är dags för packandet!

Kommentarer
Postat av: Emma

Håll ut! Förr eller senare spricker en bubbla. Håll ut några dagar till!



Saknar dig massor och skrivandet funkar inte riktigt lika bra här i värmen i ett hus fullt av släktingar som hemma på nicholson st i köket med dig. Hur kan det komma sig?

Kämpa på så ses vi snart!

puss

2010-01-03 @ 09:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback