Kaos

Idag har det varit kaos. Min handledare var sjuk (för ungefär fjärde gången på en månad), letade personer som kunde hjälpa mej då jag redan startat mitt experiment, glömde bort mina råttor i alkoholburarna, jäktade runt som en galning, fick reda på vilka grafer jag skulle inkludera i från mitt ena projekt och hade en 11 timmars dag vilket är ganska bra nuförtiden. Tur att min andra handledare (som för övrigt är min klippa) räddade mina alkoholråttor från att somna där inne, halva mitt lab hjälpte mej att "slide mounta" och att dom tror att jag kommer att fixa det i slutändan. Jag kommer i alla fall inte att få det enda jag önskar mig i år till jul. Attans.
Efter denna skitdag ska jag minsann bada badtunna. Jag har hört att det hjälper.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback