HFI Xmas party

Läste lite inlägg som jag skrivit och inser att jag inte är så positiv för tillfället. Inte blev jag gladare av att Emma åkte igår heller. Nu är jag ensam kvar här med amerikanen och tjockiskatten. Jag har upprättat ett kontor i köket och det är nu här som det ska ske mirakel efter mirakel. Ska snart bege mig till skolan och köra mina råttor för att försöka få dom att fatta att jag faktiskt bara har 3 dagar kvar och att dom måste skynda på så jag kan utföra mina experiment på dom. I fredags var det Howard Florey Institute Christmas party. Mycket skoj och vi stannade ute alldeles för länge, men det var det värt. Jag kör hårt på avbrott i mitt uppsatsskrivande. Det behövs.
="" />

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback