Cykel

Äntligen börjar jag få lite koll på den här datorn. Inte så lätt att byta från en PC till en MAC vill jag meddela, men ack så värt det när man börjar haja hur allt hänger ihop! Bilder har jag inte orkat föra över ännu men jag lovar att fixa detta så snart jag har flyttat. Idag är jag alltså hemma eftersom min professor är precis så förvirrad som man förväntar att en professor ska vara. Han får tydligen inte tag på folket som ska ta hand om mej. Inte ens så att jag kan få ett passerkort till stället jag spendera mestadelen av min tid framöver. Men han är ju så snäll ändå. Han ska fixa en cykel åt mej så jag slipper att gå till skolan och sen ska jag skriva ner alla saker jag behöver till mitt rum på en lista som jag ska maila honom. Det är för övrigt min uppgift för dagen. Detta ska han sedan försöka fixa åt mej, helt gratis. Så lite bra är han ju ändå, även om han misslyckas med det väsentliga:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback