Förvirring och gästleg


Idag har jag varit allmänt förvirrad. Trodde det var torsdag när jag vaknade och sen glömde jag nästan bort att jag skulle träna. Tur att jag var väldigt alert och med på dom otroligt intressanta föreläsningarna idag om epidemiologi. Första april hade jag även förträngt fast jag fick höra en del aprilskämt denna morgon. Men sen blev jag påmind igen när jag läste finnens blogg. Det enda jag kom ihåg hela dagen var att jag skulle köpa ett gästleg åt Erika till valborg. Dom har dragit ner jättemkt på antalet gästleg så jag var aningens nervös när jag stod där i kön och skulle köpa. Men det gick bra tack och lov. Annars har det varit kanonväder i Uppsala, riktigt fint och det var massor med folk ute som åt glass och hade solglasögon på sig. Exakt sånt väder var det idag. Härligt.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Apropå måla hus finns ett i Bergvik som också behöver målas. Du behöver inte vara sysslolös i sommar. Ha´re Åsa

2009-04-03 @ 13:51:29
Postat av: Hanna

Härligt!! Det låter bra!

2009-04-03 @ 18:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback