Plånkan


Jag känner mej grymt oorganiserad för tillfället. Både när det gäller plugg och framför allt valborg. 2 år sedan jag var med och det märks. Var på systemet en sväng idag där det var hysteri. Jag lyckades få med mej lite skumpa och en flaska vin. Tro nu inte att det är det enda jag ska klämma i mej under valborg men jag hade inte cash till mer. Detta beror på att jag lade ifrån mej plånboken i datasalen häromdagen. Oerhört smart. Jag levde i panik i ungefär 14 timmar tills dom ringde och berättade för mej att det var återfunnen. Men detta var alltså efter att jag hade spärrat mitt VISA-kort. Så jag har inget VISA-kort för tillfället och känner mej mer än handikappad. Får gå som en annan pensionär till banken och ta ut pengar. Har aldrig blivit av med plånboken  förut och planerar inte att göra det igen.

Annars har jag varit en sväng på BMC idag och pluggat. Sen åkte jag och Karin upp och kollade lite på flottbygget på polacksbacken. Civilingenjörer är några som är sjukt mkt mer organiserade än mej kan man säga. Där fanns öltält, volleybollturningernar, klättervägg, plankan och sist men inte minst kunde man slänga på sig en sumobrottardräkt och puckla på en annan med en likadan. Detta utöver alla 100 flottar som höll på att byggas.





Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej nu har du fel, alla pensionärer går inte till banken, men däremot glömskan börjar komma. Åsa

2009-04-25 @ 21:06:03
Postat av: Hanna

Haha, japp där får jag nog rätta mej! Glömskan har jag redan nu så jag vet inte hur det kommer att bli med mej när jag blir pensionär...

2009-04-25 @ 22:58:55
Postat av: ennispennis

suckar

2009-04-26 @ 21:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback