I uppsala igen


Nu är jag tillbaka och allt är som vanligt igen. Det blev ett pitstop i på Brynäs i Gävle där vi fick en andra frukost på en mycket solig och varm balkong. Jag fick en smärre allergisk chock efter att ha klappat en otroligt söt liten hund vid namn Bianca. Jag tål tydligen inte små korthåriga hundar. Det är ett faktum. Efter detta fortsatte vi mot Uppsala. Även här har jag nyst som en galning, fick en allergitablett av min sambo och nu mår jag lyckligtvis mycket bättre.  Nu blir det soffan och imorrn bär det av till skolan för en heldag med plugg.



Kommentarer
Postat av: Petra

Nä men! Jag såg inte dig heller ju!? :) Aja det var ju synd :)

Postat av: Hanna

Grattis i efterskott!

Kram Hanna

2009-04-17 @ 21:31:57
URL: http://hannipanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback