Hemfärd


Idag är det dags för hemfärd, men först en tur till skolan för statistikföreläsning. Jag blir även tvungen att besöka telia på stan först eftersom jag lyckades stänga av mitt mobilabonnemang igår när jag loggade in på mina sidor på nätet. Det var inte alls det som var meningen, men jag måste ju säga att den sidan är lite förvirrande. I alla fall så tyckte jag det eftersom jag lyckades med detta. Så just nu kan jag inte svara på några sms, ringa eller ens fixa tillbaka abonnemanget eftersom jag inte har någon fast telefon. Tur att jag åtminstone kan skicka sms från nätet.  Men jag kan åtminstone svara när någon ringer, alltid något.


Kommentarer
Postat av: enna

:D klanttant!

2009-04-07 @ 18:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback