Födelsedagen


Födelsedagskvällen spenderades på Stockholm nations finrestaurang Holmania. Där fick vi riktigt god mat och hade det allmänt trevligt! Där blev vi sedan kvar nästan hela natten då det var utgång efteråt.





Jag med en bok jag fått!



Malena, Rebecka och Sara


Igår var det dags för fika! Jag hade tur eftersom folk kom under relativt olika tider vilket betydde att mitt kök inte var fullt till bristningsgränsen, bara nästan. Dagen innan hade min sambo/kombo Johanna hjälpt mej att baka, det tog en evinnerlig tid och jag blev tvungen att föreviga fikat bara därför.



 
Man måste ha godis på tårtan en sista gång ju.





Glada fikabesökare





Mer fika!:)

Ja just ja, jag känner mej såklart mycket äldre och visare vid denna mogna ålder. Nu när man är halvvägs till 50 borde man ju känna sig lite mognare, eller hur?:)





Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad duktig du har varit! Det såg jättesmarrigt ut!

2009-04-19 @ 14:59:25
Postat av: ennapenna

åååh.. vill ha :(

2009-04-19 @ 17:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback