Dagens...



Drygaste: att jag blev tvungen att cykla hela vägen till skolan för att sedan stå utanför föreläsningssalen och vänta på en föreläsare som aldrig dök upp.

Underbaraste: SPOTIFY! Jag älskar allt som har med fenomenet att göra, det är mer än toppen!

Märkligaste: cellprov.

Jobbigaste: spinningpasset jag precis genomlidit.

Tråkigaste: att man inte kan låna hem brillor på synsam förrän efter den 1 maj. suck.

Konstigaste:  att varmvattnet försvann när jag skulle duscha idag för att sedan såklart dyka upp igen när min sambo skulle duscha 10 min senare.

Bläigaste: att vi skrivit med referenser på fel sätt i HELA vårt PM. härligt.

Mest irriterande: när kedjehelvetet ramlade av igen och det återigen var dags för oljiga fingrar.

Mest udda: att när min glödlampa gav upp idag så flög det en glödande sak från den och landade på golvet. Undrar hur bra det egentligen är....




Kommentarer
Postat av: Petra

verkar varit en händelserik dag! :)

Postat av: Hanna

Haha, japp det kan man säga:)

2009-04-22 @ 13:31:56
URL: http://hannupannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback