Nackdelar med backpackers

Det negativa med att jobba pa ett backpacker ar att man traffar en hel del folk som man lar kanna som sedan blir tvungna att dra vidare efter en tid har. Johan till exempel en svensk som har varit har sedan jag borjade drog vidare norrut idag mot Darwin. Sa fran och med nu far jag dricka kaffe ensam pa lordagsmorgnarna. Kommer att bli lite trist.

Jag, Rebecka och Tim var med och tog nagra ol med Johan och nagra andra backpackers igar for att ta farval. Jag hatar farval, men nu ar det gjort. Som tur ar kommer han ju fran Sverige, men anda.
Bilder kommer senare.

Annars har jag spenderat hela veckan pa skolan. Frustration kan verkligen fa en att komma igang med en uppsats. Men an ar det mycket skrivande kvar pa den. Dessutom ar jag for tillfallet helt totalt sald pa en hel massa bloggar, blogglasandet har nastan blivit ett beroende. Nastan.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback