En dag pa jobbet


Sitter pa jobbet just nu. Hade tankt att jag skulle fa lite skolarbete gjort idag men det gick ju sadar. Imorse hade ett smartskaft slagit sonder ett fonster pa ena ytterdorren, nagon annan hade varit annu smartare och brutit av en nyckel i en dorr till ett av rummen. Nar jag hade lyckats ringa lassmeden och glassfirman blev det nastan kalabalik vid utcheckningen. Alla rev och slet i mej, det ar ju ratt konstigt att folk knappt kan vanta pa sin tur. Men det var en ganska busy morgon om man sager sa. Det var nastan som en chock for mej som inte brukar ha nagot alls att gora. Dumt bara att det ar nar jag behover plugga. Men men snart ar det iaf over for denna gang och det verkar inte bli nagot brandalarm idag atminstone tack och lov. Efter detta bar det av till Sweet lips och sen ska vi nog ta en ol pa Northfolk med Rachel som fyller ar idag. Synd bara att jag glomde kameran, men jag trodde faktiskt att jag skulle aka raka vagen hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback