4 dollar


Huvudvarken har nastan helt gett med sig. Sitter pa sundancer for tillfallet och har hander inte sa mkt. Det enda som var lite markligt var att en snubbe kom in imorse, markbart full och rodogd och fragade om han kunde fa lana 4 dollar utav mej. Han berattade att han hade tappat bort sin planbok och sin mobil. Jag tyckte det var en liten underlig summa att fraga efter och det verkade inte som att han ville lana telefonen eller ngt sant. Jag undrade darfor vad han skulle med 4 dollar till? Jo han ville naturligtvis kopa en ol. Jag berattade da att jag inte serverade ol forran kl 12 och da blev han jattearg och berattade att jag var minsann den mest ohjalpsamma manniskan han nagonsin hade traffat. Ser man pa.

Kommentarer
Postat av: NASSE

HAHA!! Bra sagt där, stolt över dig! :)



Huvudvärk är inte kul... bra att det är bättre iaf. Jag har tenta imrgn så här är det plugg! Wiii!



Snart åker jag till Umeå på praktik, ska bli cooolt!



Hoppas allt är bra med dig därborta! KRAMAR



2008-09-28 @ 12:19:32
Postat av: Hanna

Kul att höra från dej! När tänkte du börja blogga igen?:) ÄR ju inne hela tiden och kollar om du uppdaterar, du får ta och berätta lite historier från Umeå helt enkelt! Kramar

2008-10-01 @ 14:12:27
Postat av: cat

HAHA! äru?? skoj! jag vet, jag är kass på att blogga men jag lovar att blogga någe snart :) Umeå ska bli grymt! hoppas allt är kanon hos dig. vi har precis varit på smålands o käka, de va trevligt. fick bara vänta på maten i 1 h och 10 minuter. var inte alls hungrig ;) KRAM!

2008-10-01 @ 22:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback