Plugg i solen

Har suttit i solen någon timme och pluggat biokemi. Gick faktiskt bättre än förväntat och kanske har något till och med fastnat. Solen är riktigt varm idag och jag hoppas att det håller i sig. Dags att bli sommar nu tycker jag.
Just nu sitter jag här och väntar på Rebecka som strax ska komma förbi för ytterligare lite biokemiplugg och sen ska vi fira att vi har varit så duktiga och pluggat med lite kladdkaka och glass. Blir nog toppen det. Efter det blir det ett frisörbesök för Rebecka (eftersom jag bor med en frisör och nej det är inte Tim). Själv hade jag inte planerat att kapa något av mitt hår även om erbjudande om detta finns. Näpp en liten stund till kan jag nog vänta. Klipper håret så himla ofta här tycker jag när man har en frisör nära tillhands. Skulle behöva känna en frisör hemma också så man slapp dyra frisörbesök.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback