Halsont


Vaknade med halsont vilket jag inte alls tyckte var sarskilt roligt. Maste vara for att jag fros som en idiot inatt. Det ar inte sa kul med oisolerade hus harborta. Inte har jag kommit igang med plugget har heller pa sundancer. Ar dock en perfekt dag for detta for det varit hellugnt an sa lange. Men snart ska jag ta mej en kopp te och satta igang med forelasningarna. Ikvall kommer det bli lugnt med chinese ( som nagon onskade) och sen ar det sista kvallen med Holly (varldens gladaste manniska) som ska aka vidare till Adelaide imorgon. Jag ar sa avis for hon ska resa hela ostkusten fram till jul. Gissa om hon kommer att uppleva i massor. Har ar man istallet fast med uppsatser och exams i det oandliga. Men jag ar inte bitter, nej da inte alls. Kladdkaka ska det bli ikvall,  for jo dom ALSKAR kladdkaka i det har landet ocksa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback